søndag 10. mai 2015

Dobbel Tag med pengelomme

Hei hei og god søndag! :)
I dag viser jeg frem en dobbel Tag med pengelomme.
Jeg har brukt 2 størrelser på Tagene, (Str 10 og 12). Den største har jeg brettet nede i kanten for å bruke som pengelomme.



Med to tager kan man velge å la kortet stå.


Detalj på fremsiden.
Stensiler med mist og gesso er brukt sammen med stempel for å lage bakgrunnen.
Stjernedies som en del av detaljene er stemplet med stensil.
 Tekststemplene er fra Kort og godt.

Stjernene er kjøpte diecut i tykk papp og tre, og er farget med mist. 
Silikonsirkler liker jeg veldig godt for tida, 
og synes de er morsomme og fine å bruke for detaljer.

Baksiden av øverste Tag er tiltenkt å skrive en personlig hilsen.

Detalj tag 2:)
Bakgrunnen er laget ved bruk av av stensiler, mist og gesso.
Motivstemplet er fra Norsk stempelblad.
Her vises pengelommen nederst på tagen.




Jeg deltar på følgende utfordringer:

Card and Scrap #96 Herrekort (13.05)
Nordsalten Hobbyklubb #116 Monokromatisk (14.05 
enlitenbutik Monokromatisk, välj en färg
(30.05)


Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Legg gjerne igjen en hilsen og evt din blogg- adresse så jeg kan besøke deg også! :)
Ha en strålende dag! Klem Helga :)

Thank you for visiting my blog. I wish you a creative and happy day!

Helga :)




5 kommentarer:

  1. Fantastisk lækkert tag! Whau!
    TAK fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.
    God søndag.
    Kh. Anette

    SvarSlett
  2. Wauw!! Total lækkert tag i fed stil!!

    1000 tak for at du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

    Jytte, DT :)

    SvarSlett
  3. Så kul tag! Du er bare helt rå på sånne klæsj og klin-prosjekter. Kjekt å se noe i knall-farger! Takk for at du deltar i utfordringen hos NSHK. Klem Krisina

    SvarSlett
  4. Flott og kul fargeglade tag du har laget!
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Scandinavia paper fun. Hilsen DT Vibekke

    SvarSlett
  5. Kjempestilig tag i flotte farger og mange fine detaljer :)
    Takk for at du deltar i Scandinavia paper fun sin utfordring.
    DT Henriette

    SvarSlett