tirsdag 26. mai 2015

Staffelikort til en Handyman

Hei hei.
Da var pinsen over og jeg har fått kost meg litt på scrapperommet mitt :)
Jeg har prøvd meg på et staffelikort denne gangen.
Jeg fikk en forespørsel om å lage et kort til en forskalingssnekker, og her er resultatet.

Utrolig nok hadde jeg akkurat kjøpt inn mønstermotiv fra ADORNit, med tema arbeidsmann!
Rammediesen med verktøymotiv kom ramlende ned i postkassa for en uke siden, så da hadde jeg utgangspunktet for  ganske klart :)


Detalj:
Tekststemplene og bilen er fra Norsk Stempelblad. 
Stempel av mann er fra Art Impression, og serien "Golden Oldies". Siden jeg omtrent aldri har fargelagt stempel tidligere, gjorde jeg et forsøk. Har litt igjen før det sitter, men får bare øve :)
Charms og brads i verktøytema måtte jeg ha med :)

Det er plass til å skrive hilsen på undersiden av bretten.
P

PÅ baksiden har jeg brukt det samme kule motivet som er brukt i front.
Det passer godt til en handy man med tekstene og verktøyene :)

Jeg deltar i følgende utfordringer:

Nordsalten Hobbyklubb: #117 Bruk minst 3 stempel (31.05)
Kort o Mania "130 Fargelagt motiv (31.05)
Hjerteboden Feiring (31.05)
Fan-Tastic Tuesday #87AG Add some texture (31.05)


Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Legg gjerne igjen en hilsen og evt din blogg- adresse så jeg kan besøke deg også! :)
Ha en strålende dag! Klem Helga :)

Thank you for visiting my blog. I wish you a creative and happy day!

Helga :)

5 kommentarer:

  1. lovely easel card for a man thanks for sharing with FTT Rachel dt

    SvarSlett
  2. Tøft kort, stilige farger og fint fargelagt motiv.
    Takk for at du deltar på KortoMania´s utfordring.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  3. Så stilig kort! Masse flotte detaljer.
    Takk for at du scrapper med oss i kort o mania.
    Klem Mari-DT

    SvarSlett
  4. Veldig stilig kort.
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Hjerteboden.
    Klem, Jeanett

    SvarSlett
  5. Herlig kort. Synes du fargelegger bra til og være nybegynner jeg, men nå er det vel sånn at vi er alltid våre verste kritikere selv ;-) Jeg har vel fargelagt et par år, og er enda ikke fornøyd.. *lol*
    Digget den verktøydiesen, hvor er den fra?
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett