tirsdag 23. februar 2016

Babykort

Hei hei. 
Jeg blogger for Scrappiness og viser mitt DT- inspirasjonsbidrag til utfordringen som pågår nå.

Jeg har laget et dåpskort med en morsom bretteteknikk som jeg har laget tutorial på tidligere, og som jeg har hentet tips fra på pinterest der jeg først så dette kortet.
Tutorial på bretteteknikk finner du her, og link til flere detaljer og beskrivelse av kortet ligger på Scrappinessbloggen.


De søte arkene er fra Maja Design
Stempeltekster er fra Kort og Godt
Blomster er fra Storyteller og Wild Orchid Crafts.



Jeg deltar på følgende utfordringer:
Card and Scrap: #112 lag på lag (27.02)
Hjerteboden: Bretting (29.02)
Papirlosjen: #2 hjerter (05.03)



1000 takk for at du tittet innom bloggen min.
Ønsker deg en nydelig og kreativ dag!
Klem, Helga <3

Thank you for visitting my blog.
I wish you a beautiful and creative day!
Hugs, Helga <3








4 kommentarer:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  2. Neh så flott eit kort :)
    Takk for at du deltek i Papirlosjen si utfordring :)
    Klem frå DT-Audhild

    SvarSlett
  3. Lekkert kort. flott brette teknikk. Tusen takk for at du deltar hos Papirlosjen sin utfordring: Hjerter. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  4. Et nydelig dåpskort du har laget :-)
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Card and Scrap.
    Lykke til :-)
    DT Astrid :-)

    SvarSlett