onsdag 4. mai 2016

Brettekort med tutorial, dt bidrag til Scrappiness

Hei hei.
I dag viser jeg et DT bidrag jeg har laget for Scrappiness.
Dette er et ganske enkelt brettekort, og utstyrslisten og fremgangsmåten på hvordan
jeg har laget dette kortet finner du her.





Tagene ligger bak lomma.







Detaljer:





Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:

Papirlosjen: #4 Konfirmant/ Ungdom (04.05)
Card and Scrap: #117 Merkedager (13.05)
ABC challenge: G is for Grand (Anything but card) (12.05)
Kort O Mania: #152 Lag på lag (15.05)


1000 takk for at du tittet innom bloggen min.
jeg ønsker deg en nydelig og kreativ dag!
Klem, Helga <3

Thank you for visitting my blog.
I wish you a beautiful and creative day!
Hugs, Helga <3

4 kommentarer:

  1. Rigtig flot konfirmationskort!

    1000 tak for at du deltager i vores udfordring på Card and Scrap.

    Jytte, DT :)

    SvarSlett
  2. Wow! Love it! Thank you very much for joining our challenge at ABC challenges.
    Hugs, Iwona

    SvarSlett
  3. Oh this looks ever so pretty! Thank you for joining us at ABC Challenge. Hugs! Mojca

    SvarSlett
  4. Så utrolig nydelig. ♥
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem Line

    SvarSlett