onsdag 17. august 2016

Juleklem med lollipop og tutorial. DT- bidrag Scrappiness


Det er onsdag og i dag ligger det en enkel tutorial på Scrappinessbloggen.
Jeg har lagt med noen tips til hvordan du kan lage et lollipop kort som ikke knekker.
(Hehe, jeg har mange erfaringer på lollipopkort som ikke helt holder "figuren"
når man holder det i hånda :P) Og det er jo kjipt!!

Steg for steg kan du finne her, og der ligger også utstyrsliste på hva jeg har brukt på dette kortet.

Denne gangen ble det faktisk julehilsen! Det er allerede midten av august,
og av erfaring er det aldri for tidlig å begynne å tenke på juleforberedelsene!! :)










1000 takk for at du tittet innom bloggen min.
Jeg ønsker deg en nydelig og kreativ dag!
Klem, Helga <3

Thank you for visitting my blog.
I wish you a beautiful and creative day!
Hugs, Helga <3



Jeg deltar i følgende utfordringer:

Papirlosjen: Alt er lov (04.09)
Nordsalten Hobbyklubb: #144 Uten bilde (31.08)


4 kommentarer:

  1. Oj, denne var flott! Ny og artig vri.
    Tusen takk for at du deltar på 'Alt er lov' utfordringen hos Papirlosjen.
    Smil fra DT-Ane Lene.

    SvarSlett
  2. Nydelig lollipop kort, digger hvordan du har laget den så enkel, med den juleblomsten på fronten Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  3. Åh so søt lollipop :)
    Takk for at du deltek i Papirlosjen si utfordring :)
    Klem frå DT-Audhild

    SvarSlett
  4. Nydelig. Tusen takk for at du deltok i Papirlosjen sin sommer utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett