tirsdag 10. januar 2017

Tutorial på enkle kurver laget med passer og saks.

Godt nyttår! :)

I dag viser jeg en to julekurver jeg laget for Scrappiness før jul. Disse er kjempelett å lage med enkle hjelpemidler. Du trenger bare passer, saks, blyant og lim!
Tutorial på disse kan du se HER:

Med litt godt oppi er de er klare til å gi som en liten hilsen, eller brukes som pynt.








Jeg håper tutorialen kan brukes og at du vil prøve selv og lage disse enkle kurvene.


Jeg deltar i følgende utfordringer:



1000 takk for at du tittet innom bloggen min.
Jeg ønsker deg en nydelig og kreativ dag!
Klem, Helga 

Thank you for visitting my blog
I wish you a beautiful and creative day!
Hugs, Helga <3


1 kommentar:

  1. Disse var lekre. Digger den du hadde pyntet innvendig med blomster... Det lille ekstra... Eller kanskje det store ekstra her;)
    Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett