fredag 24. februar 2017

Kort på under 30 minutter. Dt bidrag til Scrappiness

Hei hei.

I dag blogger jeg for Scrappiness og viser et herrekort hvor selve brettekortet er laget med dies.
Rett og slett et kjappis- kort!! :)

Jeg ble inspirert av utfordringen fra Country View Challenge der man skal lage noe på 30 minutter eller mindre. Utrolig greit å bruke Big Shoten, embossingfolder og dies for å lage et kort på 1-2-3!
.

Tall, skrift og verktøy er også dies.
Bakgrunnen er embosset og farget med Distress Ink.
Tannhjul fra Korthobby.no



For flere detaljer på hva jeg har brukt til dette kortet kan, du se HER:


Da ønsker jeg er flott og kreativ helg! 

1000 takk for at du tittet innom bloggen min.
Jeg ønsker deg en nydelig og kreativ dag!
Klem, Helga <3

Thank you for visitting my blog.
I wish you a beautiful and creative day!
Hugs, Helga <3


Jeg deltar i disse utfordringene med dette kortet:





3 kommentarer:

  1. What a beautiful card. So clever. Thanks for joining in with us at Country View Crafts.

    SvarSlett
  2. Stiilig kort !
    Takk for at du deltar i korthobbyutfordringen !
    Klem Wenche :)

    SvarSlett
  3. Så stilig kort! Flott bruk av embossing og dies. Hadde aldri gjettet at dette var et kjappiskort... Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb!
    :) DT Karen Elise

    SvarSlett