søndag 16. april 2017

Til konfirmanten

Hei hei.
I dag blogger jeg med et komfirmasjonskort jeg laget i fjor.
 Og nok en gang har jeg brukt ark fra Papirdesign. Kortet er pyntet med metall fra Korthobby, litt blonder og perler, og en free digi fra Digistamp på FB.


Inni kortet har jeg laget en pengelomme og plass til å skrive en hilsen.
Stempeltekst er fra North Star Design.





Takk for titten og ha en fortsatt kreativ og god påske!
Klem, Helga ❤️



Thank you for stopping by.
I wish you a beautiful and creative easter!
Hugs, Helga ❤️









6 kommentarer:

  1. Det var et pent kort til en konfirmant. Mange flotte metallpynt har du også brukt, og det liker vi :)

    Takk for at du deltar i utfordringen til Korthobby.no

    DT-Kjersti

    SvarSlett
  2. Dette var et vakkert og lekkert kort:)
    Og takk for at du scrapper med oss hos kaBoks, DT Bente:)

    SvarSlett
  3. Herlig kort, original bretting med konvolutten inni, som jeg ikke har sett hos så mange andre :) Takk for at du deltar hos oss i Korthobby.no sin Utfordringsblogg. Hilsen fra May Grethe

    SvarSlett
  4. Sikke et fint kort. Tak for din deltagelse i KaBoks' udfordringen. Hilsen DT Gitte

    SvarSlett
  5. Så stilig!
    Likte så godt blonden du har brukt! Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår hos Papirdesign!

    SvarSlett
  6. Dette var et stilig kort. Fin bruk av farger og pynt. Konvolutten til penger inni var lurt. Takk for at du deltok på Papirplaneten sin utfordring. Klem DT-Gunn

    SvarSlett